مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بازرگانی و ساختمانی آینده ساز کرانه کیش در روز پنجشنبه مورخ 31/03/1403 ساعت 14 ، در تاریخ مقرر و در زمان بندی تعیین  شده، در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس، سالن خوارزمی در جزیره کیش، با حضور اکثریت سهامداران شرکت تشکیل گردید.

در این جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در مورد عملکرد مالی منتهی به 29/12/1402 و سپس گزارش هیأت مدیره مبتنی بر اطلاعات صورت های مالی و با تأکید بر ارائه منصفانه نتایج عملکرد کلیه اعضاء شرکت و هیأت مدیره و منطبق با مقررات قانونی و اساسنامه شرکت توسط مدیرعامل شرکت کرانه، ارائه گردید. در ادامه جلسه مجمع، صورت های مالی و صورت سود و زیان سال مالی 29/12/1402 بررسی و تصویب گردید و حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی 1403 انتخاب شد.

شرکت بازرگانی و ساختمانی آینده ساز کرانه کیش با ارائه گزارش عملکرد یکساله خود در مجمع عمومی به سهامداران در سالی که حوزه مسکن در کشور با تورم و بخش فروش با رکود همراه بود، توانست با عنایت خداوند متعال و حمایـت سـهامداران محترم و با بهـره گیری از توان فنی و تخصصی مدیران، کارشناسان خود در راستای تحقق اهـداف تعریف شده حرکت نموده و زمینه مناسب جهت تکمیل پروژه های فعلی و پیشرفت پروژه های آتی را فراهم نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *